Procedurile de achiziţii se organizează şi desfăşoară în conformitate cu următoarele prevederi legale :
- Dispoziţia Directorului General al SNTFM „CFR MARFĂ” SA nr.30 din 17.09.2018 privind procedura de organizare, desfăşurare şi atribuire a contractelor de achiziţii, în cadrul Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfă „CFR MARFĂ” SA,
- Legea nr. 357/2005 privind bursele de mărfuri,
- Regulamentul Bursei Române de Mărfuri privind încheierea contractelor de achiziţie de produse, servicii sau lucrări prin licitaţie,
- Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 96/2012,
În conformitate cu prevederile art. 1. “Obiectul şi caracteristicile generale ale procedurii”, pct. 1.2. “Precizări” din “Instrucţiuni pentru ofertanţi” din Documentaţia procedurii:
- „SNTFM „CFR MARFA” S.A. îşi rezervă dreptul ca oricând, înainte de începerea derulării sau pe parcursul derulării procedurii, înainte de semnarea contractului, fără a trebui să prezinte justificări suplimentare, să amâne, să suspende sau să anuleze începerea sau derularea procedurii. Amânarea începerii, suspendarea sau anularea procedurii nu creează nici o obligaţie de despăgubire în sarcina CFR Marfă S.A. “
Procedurile de vânzare se organizează şi desfăşoară în conformitate cu următoarele prevederi legale :
- Legea nr. 357/2005 privind bursele de mărfuri,
- Regulamentul Bursei Române de Mărfuri privind încheierea contractelor de vânzare a mărfurilor prin licitaţie,
- Dispozitiile si reglementarile interne referitoare la evaluare, casare si valorificare bunurilor si mijloacelor fixe din patrimoniul SNTFM CFR Marfa SA
|